Ajankohtaista, hyödyllistä, virkistävää
Epäselvät ohjeet heikentävät asiakaskokemusta
Yksi viestinnän keskeinen tehtävä on tukea ydinpalvelua. Jos viestintä epäonnistuu,…
Lue LisääNordic Business Forum 2023 – poimintoja
Teemana muutos – tekoäly tulee. Tämän vuoden Nordic Business Forum…
Lue LisääMiksi ruokahävikkiä halutaan piilotella?
Ruokahävikin vähentäminen Suomen ruokapalveluissa onnistuu parhaiten kaikkein asianosaisten hyvällä yhteistyöllä.…
Lue LisääKenelle viestiä ruokahävikistä?
Viime vuosina on järjestetty useita seminaareja ja tapahtumia, joissa on…
Lue LisääJohtaminen, viestintä ja psykologinen turvallisuus
Johtajan tehtävä on varmistaa, että organisaation henkilöstö työskentelee oikeiden asioiden…
Lue LisääAsiakasreklamaation käsittely – pahoittelut ja pakoon
Asiakasreklamaation käsittely asianmukaisesti ja siten, että asiakas haluaa jatkossakin olla…
Lue LisääVuosi 2022 ruokapalveluissa
Vuosi 2022 on ollut ruokapalveluissa taas täynnä vauhtia ja vaihtelevia…
Lue LisääHybridi siellä, hybridi täällä
Eri aikoina työelämään ja vähän muuhunkin elämään liittyvissä puheissa alkaa…
Lue Lisää