Referenssit
- Ammattikeittiöosaajat ry
- Ammattiosaamisen kehittämisyhtiö AMKE Oy
- Helsingin kaupunki, kapunkiympäristö / RYA
- HUS-Kuntayhtymä, HUS Asvia, HUS-Tukipalvelut
- Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry
- Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy, XAMK
- Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
- Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
- Kivipuro ry
- Lemin kunta
- Mikkelin kaupunki, ruoka- ja puhtauspalvelut
- Palmia Oy
- Savonia Ammattikorkeakoulu
- Savonlinnan kaupunki, toimitilapalvelut
- Seure Henkilöstöpalvelut Oy
- Sodexo
- Somasina Greek Grill
- Tuusulan kunta, ruokapalvelut
Asiakkaiden kokemuksia Defosen palvelusta:
—
“Palvelunne oli hyvin ystävällistä. Reagoitte nopeasti ja toimitte asiakaslähtöisesti. Kiitos!”
Henna Lehikoinen, TKI-asiantuntija, projektipäällikkö, Savonia Ammattikorkeakoulu
—
“Yhteistyö ja asioista keskusteleminen oli helppoa ja yhteydenottoihin vastattiin nopeasti. Havainnointipäivä tehtiin hienovaraisesti eikä henkilökunta kokenut sitä “kyttäämiseksi”. Tästä iso plussa.“
Mia Hassinen, palvelujohtaja, ruoka- ja puhtauspalvelut, Mikkelin kaupunki
—
“Kaikista keskusteluista ja tapaamisista jäi todella ammattimainen fiilis!”
Tommy Westerlund, tekninen johtaja, Lemin kunta
—
Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2019
Palautekyselyn vastausprosentti: 86 %
Tapahtuman suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 83,3 %
100 % vastaajista piti tapahtumaan joko erinomaisena (56 %) tai hyvänä (44 %)
Osallistujapalautetta vuoden 2019 foorumista:
- “Loistavia puheenvuoroja ja hyviä puhujia. Keskustelulle annettiin aikaa ja sitä syntyi.”
- “Ajan hermolla oleva aihepiiri.”
- “Päivä oli mielenkiintoinen ja esiintyjät tempaisivat mukaansa. Aika meni nopeasti.”
- “Herätti ajatuksia ja sai miettimään omaa työtä ja roolia uudella tavalla. Keskustelun syntyminen on aina hyvä. Sain uusia kontakteja.”
Esimerkki vuoden 2019 Erinomaiset ruokapalvelut -foorumin sisällöstä: Vaikuttavalla viestinnällä toivottuja tuloksia – näin parannat viestintääsi -esityksen tiivistelmä.
Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2018:
Palautekyselyn vastausprosentti: 89 %
Palautekyselyn suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 87,1 %.
100 % vastaajista piti tapahtumaa joko erinomaisena (52 %) tai hyvänä (48 %).
Osallistujapalautetta vuoden 2018 foorumista:
- “Kompakti kokonaisuus, ei liian iso.”
- “Vauhdikas päivä. Paljon asiaa tiiviissä paketissa.”
- “Aiheet ajankohtaisia. Aikataulullisesti erittäin hyvä.”
“Missä onnistuimme erityisen hyvin?”
- “Vuorovaikutuksessa ja ilmapiirissä”
- “Aikataulut, täsmällisyys sekä aiheiden ajankohtaisuus.”
Kehitysehdotus foorumille:
“Enemmän aikaa keskustelulle.”
Referenssit
- Ammattikeittiöosaajat ry
- Ammattiosaamisen kehittämisyhtiö AMKE Oy
- HUS-Kuntayhtymä, HUS Asvia, HUS-Tukipalvelut
- Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry
- Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy, XAMK
- Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
- Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
- Kivipuro ry
- Lemin kunta
- Mikkelin kaupunki, ruoka- ja puhtauspalvelut
- Seure Henkilöstöpalvelut Oy
- Sodexo
- Tuusulan kunta, ruokapalvelut
Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2019:
Palautekyselyn vastausprosentti: 86 %
Tapahtuman suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 83,3 %
100 % vastaajista piti tapahtumaan joko erinomaisena (56 %) tai hyvänä (44 %)
Osallistujapalautetta vuoden 2019 foorumista:
- “Loistavia puheenvuoroja ja hyviä puhujia. Keskustelulle annettiin aikaa ja sitä syntyi.”
- “Ajan hermolla oleva aihepiiri.”
- “Päivä oli mielenkiintoinen ja esiintyjät tempaisivat mukaansa. Aika meni nopeasti.”
- “Herätti ajatuksia ja sai miettimään omaa työtä ja roolia uudella tavalla. Keskustelun syntyminen on aina hyvä. Sain uusia kontakteja.”
Esimerkki vuoden 2019 Erinomaiset ruokapalvelut -foorumin sisällöstä: Vaikuttavalla viestinnällä toivottuja tuloksia – näin parannat viestintääsi -esityksen tiivistelmä.
Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2018:
Palautekyselyn vastausprosentti: 89 %
Palautekyselyn suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 87,1 %.
100 % vastaajista piti tapahtumaa joko erinomaisena (52 %) tai hyvänä (48 %).
Osallistujapalautetta vuoden 2018 foorumista:
- “Kompakti kokonaisuus, ei liian iso.”
- “Vauhdikas päivä. Paljon asiaa tiiviissä paketissa.”
- “Aiheet ajankohtaisia. Aikataulullisesti erittäin hyvä.”
“Missä onnistuimme erityisen hyvin?”
- “Vuorovaikutuksessa ja ilmapiirissä”
- “Aikataulut, täsmällisyys sekä aiheiden ajankohtaisuus.”
Kehitysehdotus foorumille:
“Enemmän aikaa keskustelulle.”