Referenssit Vanha

Referenssit

  • Ammattikeittiöosaajat ry
  • Ammattiosaamisen kehittämisyhtiö AMKE Oy
  • Helsingin kaupunki, kapunkiympäristö / RYA
  • HUS-Kuntayhtymä, HUS Asvia, HUS-Tukipalvelut
  • Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry
  • Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy, XAMK
  • Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
  • Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
  • Kivipuro ry
  • Lemin kunta
  • Mikkelin kaupunki, ruoka- ja puhtauspalvelut
  • Palmia Oy
  • Savonia Ammattikorkeakoulu
  • Savonlinnan kaupunki, toimitilapalvelut
  • Seure Henkilöstöpalvelut Oy
  • Sodexo
  • Somasina Greek Grill
  • Tuusulan kunta, ruokapalvelut

Asiakkaiden kokemuksia Defosen palvelusta:

“Palvelunne oli hyvin ystävällistä. Reagoitte nopeasti ja toimitte asiakaslähtöisesti. Kiitos!”

Henna Lehikoinen, TKI-asiantuntija, projektipäällikkö, Savonia Ammattikorkeakoulu

“Yhteistyö ja asioista keskusteleminen oli helppoa ja yhteydenottoihin vastattiin nopeasti. Havainnointipäivä tehtiin hienovaraisesti eikä henkilökunta kokenut sitä “kyttäämiseksi”. Tästä iso plussa.

Mia Hassinen, palvelujohtaja, ruoka- ja puhtauspalvelut, Mikkelin kaupunki

“Kaikista keskusteluista ja tapaamisista jäi todella ammattimainen fiilis!”

Tommy Westerlund, tekninen johtaja, Lemin kunta

Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2019

Palautekyselyn vastausprosentti: 86 %

Tapahtuman suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 83,3 %

100 % vastaajista piti tapahtumaan joko erinomaisena (56 %) tai hyvänä (44 %)

Osallistujapalautetta vuoden 2019 foorumista:

  • “Loistavia puheenvuoroja ja hyviä puhujia. Keskustelulle annettiin aikaa ja sitä syntyi.”
  • “Ajan hermolla oleva aihepiiri.”
  • “Päivä oli mielenkiintoinen ja esiintyjät tempaisivat mukaansa. Aika meni nopeasti.”
  • “Herätti ajatuksia ja sai miettimään omaa työtä ja roolia uudella tavalla. Keskustelun syntyminen on aina hyvä. Sain uusia kontakteja.”

Esimerkki vuoden 2019 Erinomaiset ruokapalvelut -foorumin sisällöstä: Vaikuttavalla viestinnällä toivottuja tuloksia – näin parannat viestintääsi -esityksen tiivistelmä.

Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2018: 

Palautekyselyn vastausprosentti: 89 %

Palautekyselyn suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 87,1 %.

100 % vastaajista piti tapahtumaa joko erinomaisena (52 %) tai hyvänä (48 %).

Osallistujapalautetta vuoden 2018 foorumista:

  • “Kompakti kokonaisuus, ei liian iso.”
  • “Vauhdikas päivä. Paljon asiaa tiiviissä paketissa.”
  • “Aiheet ajankohtaisia. Aikataulullisesti erittäin hyvä.”

“Missä onnistuimme erityisen hyvin?”

  • “Vuorovaikutuksessa ja ilmapiirissä”
  • “Aikataulut, täsmällisyys sekä aiheiden ajankohtaisuus.”

Kehitysehdotus foorumille:

“Enemmän aikaa keskustelulle.”

Referenssit

  • Ammattikeittiöosaajat ry
  • Ammattiosaamisen kehittämisyhtiö AMKE Oy
  • HUS-Kuntayhtymä, HUS Asvia, HUS-Tukipalvelut
  • Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry
  • Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy, XAMK
  • Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
  • Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
  • Kivipuro ry
  • Lemin kunta
  • Mikkelin kaupunki, ruoka- ja puhtauspalvelut
  • Seure Henkilöstöpalvelut Oy
  • Sodexo
  • Tuusulan kunta, ruokapalvelut

Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2019:

Palautekyselyn vastausprosentti: 86 %

Tapahtuman suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 83,3 %

100 % vastaajista piti tapahtumaan joko erinomaisena (56 %) tai hyvänä (44 %)

Osallistujapalautetta vuoden 2019 foorumista:

  • “Loistavia puheenvuoroja ja hyviä puhujia. Keskustelulle annettiin aikaa ja sitä syntyi.”
  • “Ajan hermolla oleva aihepiiri.”
  • “Päivä oli mielenkiintoinen ja esiintyjät tempaisivat mukaansa. Aika meni nopeasti.”
  • “Herätti ajatuksia ja sai miettimään omaa työtä ja roolia uudella tavalla. Keskustelun syntyminen on aina hyvä. Sain uusia kontakteja.”

Esimerkki vuoden 2019 Erinomaiset ruokapalvelut -foorumin sisällöstä: Vaikuttavalla viestinnällä toivottuja tuloksia – näin parannat viestintääsi -esityksen tiivistelmä.

Erinomaiset ruokapalvelut -foorumi 2018:

Palautekyselyn vastausprosentti: 89 %

Palautekyselyn suositteluindeksi (NPS = Net Promoter Score): 87,1 %.

100 % vastaajista piti tapahtumaa joko erinomaisena (52 %) tai hyvänä (48 %).

Osallistujapalautetta vuoden 2018 foorumista:

  • “Kompakti kokonaisuus, ei liian iso.”
  • “Vauhdikas päivä. Paljon asiaa tiiviissä paketissa.”
  • “Aiheet ajankohtaisia. Aikataulullisesti erittäin hyvä.”

“Missä onnistuimme erityisen hyvin?”

  • “Vuorovaikutuksessa ja ilmapiirissä”
  • “Aikataulut, täsmällisyys sekä aiheiden ajankohtaisuus.”

Kehitysehdotus foorumille:

“Enemmän aikaa keskustelulle.”