Ajankohtaista, hyödyllistä, virkistävää
Johtaminen, viestintä ja psykologinen turvallisuus
Johtajan tehtävä on varmistaa, että organisaation henkilöstö työskentelee oikeiden asioiden…
Lue LisääAsiakasreklamaation käsittely – pahoittelut ja pakoon
Asiakasreklamaation käsittely asianmukaisesti ja siten, että asiakas haluaa jatkossakin olla…
Lue LisääRuokapalvelualan haaste on työntekijäpula – mitä tehdä, jos käsiparit eivät riitä?
Yksi ruokapalvelualan haaste on työntekijäpula. Koronapandemia on pahentanut tilannetta entisestään.…
Lue LisääPomokin voi olla oppimisen este
Jos työntekijä tai koko organisaatio ei opi tai toimii toisin…
Lue LisääPomon duuni on palveluammatti
Pomon duuni on palveluammatti. Sen oivaltaminen vaatii aikansa. Joillekin sen…
Lue Lisää10 + 1 syytä miksi henkilöstötyytyväisyys puhuttaa
Kuten toisessa blogikirjoituksessani ”Henkilöstötyytyväisyys, asiakastyytyväisyys – kumpi vai molemmat?” kerroin,…
Lue LisääLupa palvella hyvin myönnetty – vai onko?
Vaikka jokainen meistä ei teekään työtä täydestä kutsumuksesta, niin haluaisin…
Lue LisääJohtaminen on myös kuuntelemista ja katselemista
[:fi] Luin hiljattain Risto Siilasmaan kirjan Paranoidi optimisti. Kirja oli…
Lue Lisää