Ajankohtaista, hyödyllistä, virkistävää
Kiemurrellen kohti kevättä
Onko meillä riittävästi aikaa kiemurrella? Erityisesti lomien jälkeen voi joskus…
Lue LisääKetuttaako korkki? Miellyttääkö muutos?
Taas pitää totutella johonkin uuteen. Muovisiin juomapulloihin ja kartonkitölkkeihin on…
Lue LisääNordic Business Forum 2023 – poimintoja
Teemana muutos – tekoäly tulee. Tämän vuoden Nordic Business Forum…
Lue LisääJohtaminen, viestintä ja psykologinen turvallisuus
Johtajan tehtävä on varmistaa, että organisaation henkilöstö työskentelee oikeiden asioiden…
Lue LisääAsiakasreklamaation käsittely – pahoittelut ja pakoon
Asiakasreklamaation käsittely asianmukaisesti ja siten, että asiakas haluaa jatkossakin olla…
Lue LisääRuokapalvelualan haaste on työntekijäpula – mitä tehdä, jos käsiparit eivät riitä?
Yksi ruokapalvelualan haaste on työntekijäpula. Koronapandemia on pahentanut tilannetta entisestään.…
Lue LisääPomokin voi olla oppimisen este
Jos työntekijä tai koko organisaatio ei opi tai toimii toisin…
Lue LisääPomon duuni on palveluammatti
Pomon duuni on palveluammatti. Sen oivaltaminen vaatii aikansa. Joillekin sen…
Lue Lisää