Ajankohtaista, hyödyllistä, virkistävää
Yksilöllinen palvelu – älä tee siitä vaikeaa
Kukapa ei haluaisi yksilöllistä palvelua. Yksilöllinen palvelu synnyttää parhaimmillaan positiivisen…
Lue LisääEpäselvät ohjeet heikentävät asiakaskokemusta
Yksi viestinnän keskeinen tehtävä on tukea ydinpalvelua. Jos viestintä epäonnistuu,…
Lue LisääAsiakasreklamaation käsittely – pahoittelut ja pakoon
Asiakasreklamaation käsittely asianmukaisesti ja siten, että asiakas haluaa jatkossakin olla…
Lue LisääAsiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa
Kukapa ei olisi saanut ilmoitusta tai kuullut monotonisen äänen toteavan,…
Lue LisääTukipalvelu on tärkeä
Palvelu on usein kokonaisuus, jossa ydinpalvelua tukee yksi tai useampi…
Lue LisääKiire kampittaa asiakaspalvelua
Ennen Suomessa paukkuivat pakkaset. Nyt tuntuu, että meillä paukkuvat lähinnä…
Lue LisääHenkilöstöruokailu sairaalassa – ateriavaihtoehtoja valkotakkisille
Henkilöstöruokailu sairaalassa pystyy tuottamaan tänä päivänä aivan yhtä hyvän ruokailukokemuksen…
Lue LisääHyvä palvelu pelastaa paljon, kun ydintuote pettää
Hyvä palvelu pelastaa paljon, kun ydintuote pettää. Sen sijaan, jos…
Lue Lisää