Ajankohtaista, hyödyllistä, virkistävää
Henkilöstötyytyväisyys, asiakastyytyväisyys – kumpi vai molemmat?
Viime aikojen organisaatio- ja bisneskeskusteluissa on korostettu, kuinka tärkeä asia…
Lue Lisää[:fi]Palvelu – mistä palvelusi tunnetaan?[:]
[:fi]Mitä on hyvä palvelu? Jos olet palvelualalla, olet ehkä miettinyt…
Lue Lisää[:fi]Myös itsepalvelu on palvelu[:]
[:fi]Suomea ei perinteisesti ole pidetty erityisenä palveluyhteiskuntana. Meillä kukoistaa itsepalvelu.…
Lue Lisää[:fi]Ammattikeittiön haasteet: vastuullisuus ja yksilöllisyys[:]
[:fi]Ruoalla, jota syömme, on monia ulottuvuuksia ja merkityksiä. Se ei…
Lue LisääKahvilan digiloikka epäonnistui – asiakaskokemus murjottiin
[:fi]On varmaa, että digitaaliset ratkaisut avaavat ruokapalveluillekin monia mahdollisuuksia tulevaisuudessa.…
Lue LisääKeksi vai kaakao? Millainen asiakaspalvelu muistetaan?
[:fi]Taito palvella vaatii monenlaista osaamista. Pitää ymmärtää, mitä on ja…
Lue Lisää