Palvelumuotoilun perusteet

Palvelumuotoilu ruokapalveluissa

Palvelumuotoilun perusteet -koulutus

Palvelumuotoilu ruokapalveluissa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseksi yleistyy voimakkaasti. Palvelumuotoilun perusteet-koulutus antaa sinulle vastauksen, mitä palvelumuotoilu on ja mitä hyötyä se voi tuoda asiakkaillesi ja sinulle.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu ruokapalvelualan johto- ja esimiestasoille, jotka haluavat kehittää tiimiensä kykyä tuottaa yhä parempia asiakaskokemuksia taloudellista kannattavuutta unohtamatta. Koulutus sopii erinomaisesti myös henkilöstökoulutukseen, joka antaa ruokapalveluiden parissa toimiville nykyaikaisen käsityksen palveluista ja niiden kehittämisestä. Saat tietää mm. luovuuden, järjestelmällisyyden ja intuition merkityksen palveluiden suunnittelussa.

 

Koulutus antaa vastauksen seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on asiakaskokemuksen merkitys palveluiden suunnittelussa ja toteuttamisessa?
  • Mitkä tekijät vaikuttavat onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamiseen?
  • Mikä on asiakkaan tyytymättömyyden taustalla?
  • Miten hyödynnän asiakkaita palveluiden suunnittelussa?
  • Mitä palvelumuotoiluprojektin aloittaminen organisaatiossasi tarkoittaa?

Koulutus antaa valmiuksia, mutta ei valmiita vastauksia siihen

  • kuinka hymyillä asiakkaalle useammin, vaikka ei aina hymyilyttäisikään
  • kuinka asiakaspalvelua parannetaan sormia napsauttamalla
  • palveluohjeistuksen laatimiseksi.
Hinta

Palvelumuotoilun perusteet koulutus kestää puoli päivää. Tämän koulutuksen hinnan löydät Defosen koulutushinnastosta.

 

Lisätietoja koulutuksesta?

Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää palvelumuotoilukoulutuksestamme. Tämän yhteystiedot -linkin takaa löydät kaikki yhteystietomme. Voit myös täyttää omat yhteystietosi ja kirjoittaa viestisi alla olevaan lomakkeeseen. Tarkista vielä, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi oikein ja paina lopuksi "Lähetä". Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.